söndag 1 januari 2012

Studiebesök

På morgonen när jag och "mamma" var ute (typ helt ensamma i hela stan) så var det lite frost från nattens kyla ute. Så här såg det ut någon timme senare när snön väl bestämde sig för att komma.
Lyckan var total och jag och "mamma" hann vara ute och busa en hel del mellan att alla sköt sina smällare. På kvällen när jag och "mamma" tröttnat på att vara ensamma hemma så gick vi till "pappas" jobb som ligger mitt nere på stan. Jag var överlycklig att komma undan alla smällare ute så jag bestämde mig för att kolla igenom "pappas" jobb för att se vad det var som var så viktigt (eftersom han inte kunde vara hemma hos mig).
"Pappa" trodde att det skulle räcka med att gosa lite på mig innan jag gick hem igen. Inte riktigt när han har övergivit mig hela helgen!

Inga kommentarer: