lördag 21 januari 2012

Ute och rastat mig själv

Idag var jag ute och sprang av mig all uppdämd energi. Det är inte ett dugg kul att gå i stan, sylvassa stenar på min väg känns ajaj i tassarna.
Men i skogen så kunde man springa på det lilla lagret snö som fanns och det var riktigt skönt!
Vi gick även en promenad inne i skogen bland ris och granar och det var jättemysigt också.
Även där fick jag springa lös en stund..
En glad vovve på språng, det måste vara så bilden heter.
Inne i skogen fanns det massa goa pinnar på marken som jag kunde tugga på och leka med, urbra!
Pinnar är hur kul som helst, man kan göra mycket med dem. Jag brukar antingen jaga dem, flisa sönder dem eller springa med dem.
Full fart är det på mina ben så länge vi är i skogen.
Nu fick det vara nog med egobilder hörde jag. Jag ska nog lägga mig och sova efter en bra dag i skogen.

Inga kommentarer: