lördag 4 februari 2012

Pappabus

Idag fick jag komma ut på ännu mer bus, jag gillar när den där "pappan" är hemma för då kan man åka iväg lite grann. Det har varit så halt och riktigt kallt här så jag och "mamma" har hållit oss nära hemma mest.
Det ryker massor när man flåsar och flåsade gjorde jag, jag var på riktigt bushumör, det var som om min energi aldrig ville ta slut!
När det är så här kallt ute och det ligger ett tunt lager med snö så får man massa gratis energi, jag känner mig som en valp på nytt.
Här ser ni hur jag försöker dra omkull "pappa". Bilden när han sprattlar i snön fick jag inte visa *surar*
Allt det roliga har ju sitt slut också, här tvingas jag stå stilla för att några bilder ska tas, det var inte många bilder de hann fota!
På kvällen blev jag lämnade flera gånger och jag fick roa mig bäst jag kunde med mitt ben. Tydligen skulle de tvåbenta göra sig av med min päls, jag fattade inget! (Torktumla strumpor i källaren).

Inga kommentarer: