fredag 28 mars 2008

God morgon världen

Ja vad ska man säga? I går kväll hade inte pappa någon hyfs alls utan jag fick sova i korgen i natt. *Suckar deppigt* Men i morse så skulle tokern gå upp tidigt och då passade jag på att inta hans säng. Den är mycket bekvämare än vad min korg är. Och så har ju han en bekväm kudde som man kan ligga med huvet på också. Jag hade inte haft något emot att sova med i pappas säng hela natten. *Viftar på svansen*
Jag är i alla fall nöjd över att han skulle gå i väg till det där arbetet så jag kunde ta över hans säng. Men han var i alla fall snäll och gosade en hel del på mig innan han skulle gå i väg.
Jag offrade mig och pussade honom och gav honom en välbehövlig morgontvätt. Vet inte hur mycket han uppskattade det för han skulle gno med händerna i ansiktet efter jag tvättat honom, snacka om att förstöra en fin tvätt. Jag tyckte nog han skulle visat lite mera uppskattning. *Suckar*
Men men, de där människorna är bra konstiga de. Jag ska nog bara vila en stund innan jag försöker få mamma att vakna så hon kan gosa lite på mig för det är aldrig någon som gosar på mig.

Inga kommentarer: