söndag 12 juni 2011

Tron om kyligare väder

Igår kom det en liten regnskur och vi skyndade oss ut för att njuta av den friskare luften, trodde vi. Väl på min ås så var det fullt med mygg och luften var jättevarm. Jag försökte gömma mig inne bland träden med odjuren hittade mig ändå.Vi glömde min leksak i min bil när jag skulle bada på kvällen. Det gjorde inte så jättemycket för jag hittade en bra pinne som jag hade mycket kul med.Den gick jättebra att simma med också och det är ju väldigt viktigt när det gäller en vattenleksak.Här visar jag "pappa" min fina leksak och jag tror han blev lite avundsjuk. Min "mamma" var i vattnet igår igen och försökte leka hajen med mig, pyttsan heller, jag sprang ut och gav henne en puss innan hon hann fram *flåsar nöjt*
Sedan fick "mamma" knäppa av några bilder på mig där i vattenbrynet innan vi begav oss hem.

Inga kommentarer: