måndag 9 januari 2012

En lugn helg

Här har jag precis blivit väckt så min frisyr är ju inte på topp men ni får ändå se bilden. Man blir rätt så trött av att bara vila också. Veckan som gått har ju varit rätt krävande för min del, jag fick vakta huset själv nästan varje kväll medan de andra var iväg på annat utan mig.
Det sägs att jag snart blir av med min julgran. Detta tycker jag inte om då jag sover riktigt gott i min träsäng med den bredvid som ser till att ingen kommer nära mig utan att jag märker det. Min andra nattlampa är bra den också men inte lika mysig som granen inte.
Den här bilden borde kanske inte heller visas upp för allmänheten men jag lånade ena soffan en stund och somnade till. Väcktes av ett ljust sken i mina ögon och vips så var det någon som skrattade åt mig. Nej nu ska jag vara mer på allerten det närmsta!

Inga kommentarer: