torsdag 27 mars 2014

Två år sedan

Idag är det två hela år sedan du fick ta dina sista jobbiga andetag. Jag valde att befria dig från dina sjukdomar och smärtor. Det absolut jobbigaste beslut jag någonsin tvingats ta men samtidigt ångrar jag mig inte för det var för ditt bästa och din själ försvann så fort så fort. Den har äntligen blivit fri. Jag är så tacksam för det jag fick uppleva med dig, jag vet nu att jag aldrig mer kommer få uppleva det. Det var så speciellt, det var vi. Det går inte en dag utan att jag saknar dig även om jag har fullt upp med din lillasyster, en riktigt busig tjej. Det gör ont och jag saknar dig så jag blir galen ibland. Jag är så otroligt glad för tiden jag fick med dig, från det att du föddes till det att du slutade andas. Jag kommer alltid att älska dig Liza! Du är världens vackraste ängel! - Matte

Inga kommentarer: