torsdag 10 september 2009

"Kryapåsig" present från Ville

Vet ni? Jag fick post i dag, ett paket. "Mamma" fick hjälpa mig att öppna det, normalt sett så grejar jag sånt själv men fick lite hjälp då man inte är så stark och kry som man borde. Det var ett paket från min kille Ville.
"Mamma" fick hjälpa mig att läsa upp vad som stod på lappen som var med i paketet och där stod det att det var från min kära Ville. Jag själv kan ju inte läsa sån där människoskrift, ja som detta du läser nu. Tur man har tvåbenta som fixar det. Jag gissar att det är Villes matte som hjälpt honom med att fixa presenten. Det var i alla fall en väldigt vacker och rolig krya på sig elefant.
Jag busade en liten stund med den, men orkade inte mycket utan blev att jag la mig ner med den i stället sedan. Nu ligger elefanten tryggt bredvid mig. Tusen tack till Ville och hans matte.
Den där "pappa" figuren har ringt till veterinären för att kolla om mina provsvar har dykt upp ännu, men tyvärr har de inte gjort det. Han skulle få ringa vid halv två igen. När han ringde så var de jättegulliga på veterinärmottagningen och frågade om hur det var med mig och om det gått bra att dricka och äta. Nu har jag inte druckit så mycket men har i alla fall gjort det, och jag har ätit två deciliter mat som jag hittills har fått behålla i magen.
Nu väntar vi bara på provsvaren och på att få veta något mera ifrån veterinären.

3 kommentarer:

Ville din Kille sa...

Det var så lite min vän!! Hoppas den gör dig glad och frisk bara. Dessutom har du ju födelsedag på söndag och jag kan ju inte komma till dig då.
Men jag tänker på dig och bryr mig mycket!!Nu hoppas vi bara på positiva besked från veterinären om proverna.
Nospuss

Älsa och Ästher sa...

åå vad gulligt gjort av Ville din kille=))
Skriver som Ville..hoppas det blir possitiva besked från Vet!!
Puss på nosen från oss=)

Stella sa...

Vi fortsätter att hålla våra tassar, låter ju hoppfullt att du fått behålla maten!!

Så go kille du har, var rädd om honom:-)

kramar