lördag 28 januari 2012

Ute på bus

Idag packade vi ner några av mina leksaker och åkte ut till skogen.
Jag förstod ju direkt att vi skulle leka så sparade på mig energi i bilen och sedan när vi kom fram så sprang jag för fullt!
Jag tog några små pauser också men det är ju så kul att springa i skogen och att få vara lös.
Min boll följde med, egentligen har jag många sådana här bollar då de är en favorit men jag och "mamma" valde en som fortfarande hade pip i sig.
Det hade kommit lite snö och dessutom hade inte så många varit i den skogen så jag skvätte lite snö på min själv när jag sprang runt.
Måste ju utforska inne i skogen också, normalt brukar vi ju mest gå i skogen och inte på vägar.
Varje hund borde få leka med sina saker i skogen, det var mycket roligare än hemma
Här börjar mina steg bli tunga, jag börjar bli lite trött men jag orkar mer och mer för varje gång. När vi kom hem så tog jag mig en välbehövlig tupplur.

Inga kommentarer: