fredag 11 september 2009

En lugn natt

I natt har jag fått sova i lugn och ro, ja mina tvåbenta också. Jag kan glatt meddela att jag även har fått behålla den mat och vatten som jag fick i mig i går, så nu får man väl hoppas att man är på bättringsvägen. Det är verkligen inget kul att vara sjuk.
Jag har hela natten haft min "lycko-elefant" som jag fick av min kära Ville nära mig. Jag är helt övertygad om att den har hjälpt till.
Nu är det bara att hoppas att veterinärerna har fått svaren på de prover de tagit på mig så att jag och mina tvåbenta kanske kan få veta vad som är/har varit galet med mig.
Jag är fortfarande ganska trött och orkeslös, men lite piggare får man väl ändå säga att jag är. Asså det tar på krafterna att inte kunna äta eller dricka på så lång tid, det gör det ju även på tvåbenta.

1 kommentar:

Ville din Kille sa...

Jag är glad att den hjälper dig raring, när jag inte kan vara där och göra det själv.
Bra att du känner dig lite starkare....du ska se att till födelsedagen får du äta tårta.
Nospuss